Artemis – Göttin

„Ich bitte dich, gib mir ewige Jungfräullichkeit, so viele Namen als mein Bruder Apollon hat, einen Pfeil und Bogen, gleich dem seinen und das Amt der Lichtbringerin“ (Artemis zu Zeus)

Das heißt: Ich will für immer unverheiratet und frei sein, eine wehrhafte Jägerin, die ihr Wild selbst erlegt und ihre Feinde besiegt. Ich bin die Lichtbringerin= Luzifer. Ich lasse euch nicht im Dunkeln der dummen Anbetung, sondern bringe euch Wissen und Erkenntnis.

„Watching her
strolling in the night so white
Wondering why
it’s only after dark

In her eyes
a distant fire light burns bright
Wondering why
it’s only after dark

I find myself in her room
feel the fever of my doom
Falling falling
through the floor
I’m knocking on the devil’s door yeah

In the dawn

I wake up to find her gone
and the note
says „only after dark“

Burning burning in the flame
now I know her secret name
You can tear her temple down
but she’ll be back and rule again yeah

In my heart a deep and dark
and lonely part
wants her and waits for
after dark
after dark
after dark
after dark…“ (Tito and Tarantula: After Dark. The art of seduction)